пʼятниця, 17 жовтня 2014 р.

 Модуль Х

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що я маю чітко сформулювати інструкції для дітей. Щоб діти мали чіткий план роботи над завданням.Також я заповнила план впровадження.

середа, 15 жовтня 2014 р.

 Модуль IX

У цьому модулі ми створили план впровадження теми, документ для фасилітації, обговорили чому навчилися,
визначили наявність усіх складових свого портфоліо, знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян та підвели підсумки.

вівторок, 14 жовтня 2014 р.

 Модуль VІІІ
У цьому модулі ми поділилися прикладами учнівських робіт, обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання, допрацювали плани оцінювання, створили форми для підсумкового оцінювання, внесли зміни до плану вивчення теми.

понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Модуль VІІ


Цей модуль допоміг мені оцінити значення:
  • Вхідного оцінювання;
  • Розробити критерії оцінювання учнів до початку їх роботи над проектом.
Хороша ідея - учні повинні оцінювати роботу своїх однокласників, а також самих себе.

субота, 11 жовтня 2014 р.

Модуль VІ

В даному модулі ми знайомилися з інтернет технологіями, які можна і необхідно використовувати в навчальному процесі, такими як: спілкування на форумах і чатах, ведення блогів, вікі сторінок. Застосування заних технологій в навчальному процеі є дуже ефективним, оскільки ми залучаємо учнів до всесвітньої мережі інтернет, інтернет спільноти та навчаємо їх можливостям передових інформаційно-комуникативних технологій.

пʼятниця, 10 жовтня 2014 р.

Модуль V


В даному модулі ми працювали із документом у спільному доступі, працювали у групах, обговорюючи вчительську презентацію
, розібрали методи і способами оцінювання веб ресурсів й поняття авторського права та шляхів уникнення та запобігання порушенню законів про афторське право. Також корегували план роботи учнів в проекті

четвер, 9 жовтня 2014 р.

Модуль ІV

Обговорили з учасниками  приклади завдань на дослідження учнів. 

Ознайомилися з поняттями формуючого оцінювання. 

Визначилися з методами оцінювання  для власного проекту.  

Створили перший варіант плану оцінювання. 

Створили сценарій презентаціїї проекту.